Welkom op de website van CDA Alphen aan den Rijn

CDA cirkel

Deze website informeert u over de activiteiten en standpunten van het CDA Alphen aan den Rijn.

Wij zijn lokaal geworteld en gaan voor de belangen van de samenleving in de dorpen en de stad van onze mooie gemeente Alphen aan den Rijn. Daarbij blijven en zijn wij met hart en ziel verbonden aan de grondslagen van het CDA als geheel. Dat geeft ons een groot bestuurlijk en betrouwbaar netwerk om voor de dorpen en de stad die samen ons Alphen aan den Rijn vormen meer voor elkaar te krijgen.

CDA Alphen aan den Rijn heeft sinds de fusie per 1 januari 2014 zitting in de Gemeenteraad van Alphen aan den Rijn en is met twee wethouders vertegenwoordigd in het college van Burgemeester & Wethouders.

Binnen de gemeenteraad heeft het CDA zes zetels en vormt het CDA samen met Nieuw Elan en GroenLinks per april 2018 de coalitie.

Heeft u vragen, suggesties of iets mede te delen aan onze partij, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch of via de mail van onze gemeenteraadsleden of bestuursleden.

Met vriendelijke groet
CDA Alphen aan den Rijn