CDA Alphen draagt Jeroen van Gool voor als kandidaat lijsttrekker

Het bestuur van de CDA Afdeling in Alphen aan den Rijn draagt Jeroen van Gool (41) voor als lijsttrekker van het CDA bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022.

Als de leden op 13 september instemmen met de voordracht, dan volgt Van Gool Marjon Verkleij op, die de afgelopen twee verkiezingen de CDA lijst aanvoerde.

“Ik ben enorm vereerd met deze voordracht en heb er erg veel zin in om mij met een mooi team in te zetten voor onze gemeente. Met de lokale CDA-fractie staan wij midden in de samenleving en maken ons sterk voor een groene, leefbare en veilige gemeente. En dat blijven wij, als de kiezer ons dat toevertrouwt, met veel plezier en energie ook na de komende verkiezingen doen voor én met de inwoners van onze dorpen, wijken en stad.”, aldus Jeroen van Gool, die zojuist kennisnam van de voordracht.

“Na drie raadsperiodes en de verkiezingen twee keer als lijsttrekker aangevoerd te hebben, draag ik dat stokje met een gerust hart over aan Jeroen”, aldus Marjon Verkleij die tot de verkiezingen gewoon actief blijft als raadslid en fractievoorzitter van de huidige CDA-fractie.

Jeroen van Gool is sinds 2018 raadslid en vice-fractievoorzitter van de partij en zat daarvoor in het bestuur van de lokale afdeling. Jeroen is getrouwd, heeft twee kinderen en woont met zijn gezin in Hazerswoude-dorp, waar hij zich ook maatschappelijk inzet voor onder meer de kerk. Daarnaast is Jeroen directeur van de Wethoudersvereniging, de landelijke beroepsvereniging voor wethouders.

De selectiecommissie, het bestuur en de fractie ondersteunen de voordracht van Jeroen van Gool als lijsttrekker van harte!