In Memoriam Piet Geerlof

Op 28 augustus jl. overleed de heer
PIET GEERLOF
1938 – 2016

Piet is gedurende een lange periode actief geweest als raadslid voor de gemeenschap van Alphen aan den Rijn. Eerst voor de ARP en later voor het CDA heeft hij achtereenvolgens van 28 januari 1971 t/m 2 september 1974, van 4 september 1978 t/m 6 september 1982 en vanaf 29 september 1983 en aansluitend de raadsperiode 1986 t/m 1990 deel uit gemaakt van de gemeenteraad van Alphen aan den Rijn.

Piet deed dat altijd vol energie en met grote betrokkenheid. Met name was hij betrokken bij de agrarische sector en kwam hij op voor de kleine kernen. Ook na zijn raadsperiode stond Piet de fractie en het bestuur nog met raad en daad terzijde. Voor zijn maatschappelijke en politieke verdiensten is hij destijds benoemd tot lid in de Orde van Oranje Nassau. Het CDA is Piet Geerlof zeer erkentelijk voor zijn inzet. Onze gedachten en medeleven gaan uit naar zijn echtgenote, mevrouw Nini Geerlof – Meerloo, haar familie en naaste vrienden.

Wim van Tuijl,