Het OSO debat

Helma Van der Louw in debat bij het Overleg Samenwerkende Ouderorganisaties

Vanavond vond het Overleg Samenwerkende Ouderorganisaties (OSO) debat plaats. De aftrap van een hele reeks debatten tot aan de gemeenteraadsverkiezingen. Helma Van der Louw sprak namens het CDA Alphen aan den Rijn. “Onze slogan is ‘samen leven is samen doen’.
Het CDA staat voor verbinden en verbinden doen we met elkaar! We horen hier vanavond elkaars standpunten, gaan de discussie met elkaar aan en zien ook dat we elkaar op een groot vlak al kunnen vinden. Maar ook de discussie maakt het resultaat zo mooi. Dus laten we asjeblieft elkaar daarin blijven vinden. Normen en waarden vinden we daarin ook heel belangrijk. Laten we respect voor elkaar hebben, niet alleen hier maar ook in de samenleving. Een punt van het CDA programma dat ik nog even wil toelichten is (pré)mantelzorg. Wij zetten ons nadrukkelijk in voor prémantelzorg. We merken de laatste jaren dat daar een grote behoefte aan is en daar zullen we de komende tijd echt nog aandacht aan moeten schenken. Daar gaan we voor!” Het hele debat kunt u hier terugkijken: