Het begint te kriebelen …

Op naar maart 2022! Gemeenteraadsverkiezingen! Naast corona bestaat er ook zoiets als een campagnevirus. Wie actief is binnen een politieke partij zal het bekend voorkomen, dat virus is aanstekelijk en het heeft Relus Breeuwsma inmiddels weer in z’n greep. Sinds twee weken maak Relus deel uit van het campagneteam van CDA Alphen aan den Rijn. “Onder leiding van lijsttrekker Jeroen van Gool en campagneleider Floris Out zijn we gestart met de voorbereidingen richting maart 2022. Het succes bij de recente herindelingsverkiezingen in Land van Cuijk (Mark Janssen van Gaal) en de power van onze vrienden in Purmerend (Eveline Tijmstra👊) werkt zeer motiverend” zegt Relus. Het CDA Alphen aan den Rijn is een echte lokale partij met betrokken vertegenwoordigers uit alle hoeken van de gemeente en die lokale betrokkenheid willen we maximaal inzetten.

SAMEN DOEN

Na de verkiezingen ontstaat een enthousiast nieuw team vanwege het vertrek van vertrouwde CDA-gezichten Marjon Verkleij, Han de Jager en CJ van Velzen, maar ook zij blijven nauw betrokken. Allemaal gaan we de komende tijd hard aan de slag. We gaan het SAMEN DOEN. Relus waarschuwt ons ook wel even: “Op mijn timeline zullen de nodige berichten voorbij gaan komen!” Kortom u bent gewaarschuwd.