Afscheid oude gemeenteraad, installatie nieuwe gemeenteraad

30 maart hebben Marjon Verkleij, Marco de Goede, Henk Oostdam en Mark Vermeulen afscheid genomen van de Alphense gemeenteraad. In de speeches van Marjon en Jeroen werd verteld wat ieder van hen voor ons en onze gemeente heeft betekend. We danken Marjon, Marco, Henk en Mark voor alles wat zij de afgelopen jaren als raadslid, raadscommissielid en Marjon Verkleij als fractievoorzitter voor de gemeente Alphen aan den Rijn en haar inwoners hebben gedaan.

En een bijzonder moment: Marjon Verkleij is benoemd tot lid in de Orde van Oranje Nassau en mocht een lintje ontvangen voor haar maatschappelijke bijdrage van de afgelopen 12 jaar! Gefeliciteerd Marjon!

Na het afscheid van de oude gemeenteraad is vanavond ook de nieuwe gemeenteraad geïnstalleerd. Namens de CDA-fractie zijn dat Jeroen van Gool, Helma van der Louw, Winfried Ponsioen, Floris Out en Cheryl Oosterman. Jeroen, Helma, Winfried, Floris en Cheryl: van harte gefeliciteerd!

Met dit mooie team van raadsleden gaan we ons de komende 4 jaar weer onvermoeid voor de lokale samenleving inzetten. Samen leven, samen doen!