CDA Verkiezingsprogramma

Samen leven als meerwaarde!

“We hebben een krachtige kandidatenlijst en nu ook een stevig verkiezingsprogramma waarmee we de campagne met volle kracht ingaan”, aldus CDA voorzitter Ronald Hendricx afgelopen woensdag tijdens de nieuwjaarsreceptie van het CDA.  Hendricx overhandigde het programma vol trots aan lijstrekker Marjon Verkleij, campagneleider Helma van der Louw en kandidaat wethouder Kees van Velzen. Hiermee gaf hij het startschot voor de verkiezingscampagne in op maat naar de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart a.s.

Onderstaand onze diverse uitgave van het verkiezingsprogramma 2018-2022

Lees hier onze verkiezingskrant!

Lees hier onze publiekversie van het verkiezingsprogramma

“We hebben een mooi programma met een krachtig verhaal, uitgesplitst naar twee versies; Verkiezingsprogramma CDA, CDA verkiezingsprogramma platte tekst   en een toegankelijkere Publieksversie Verkiezingsprogramma CDA 2018-2022
Het CDA vindt het belangrijk dat de inwoners zich kunnen vinden in het programma en heeft daarom hiervoor gekozen”, aldus Hendricx “ het programma spreekt duidelijk taal en staat herkenbaar dicht bij de inwoners. Met dit programma en een sterk team met veel kwaliteit, ervaring en inzet gaat het CDA de nieuwe raadsperiode in ”.

Samen leven als meerwaarde’,

kies daarom op 21 maart CDA Alphen aan den Rijn