CDA geeft gehoor aan oproep voor vrijwilligers 20 van Alphen

“We hebben nog  vrijwilligers nodig voor de voorbereidingen en de organisatie van de 20 van Alphen”, aldus de organisatie van 20 van Alphen in het AD Groene Hart. Voor CDA was dit direct aanleiding om de twaalf vrijwilligers die nog nodig waren aan te melden. Verdeeld over de drankenposten zullen zij aanstaande zondag 4 maart in Aarlanderveen en aan de Bruinslotsingel in Alphen de sporters voorzien van drankjes en alles wat maar nodig is.

Het CDA onderkent het probleem van vrijwilligersinzet bij evenementen. Er komen steeds meer evenementen bij die hoofdzakelijk door enthousiaste vrijwilligers worden gerund, maar het aantal vrijwilligers neemt helaas af. Toch moeten we ons blijven inzetten voor deze activiteiten, zodat ze niet verloren gaan. Het is toch echt zonde als er geen 20 van Alphen, Trekkertrek, Carnavalsoptochten, etc.etc. kunnen plaatsvinden omdat  er niet genoeg mensen zijn die willen meehelpen.

Het CDA team geeft bij de 20 van Alphen alvast het goede voorbeeld. Zij staan klaar voor alle hand- en spandiensten bij dit prachtige sportieve evenement.