CDA Alphen aan den Rijn presenteert verkiezingsprogramma 2018

Samen leven als meerwaarde

“We hebben een mooi programma met een krachtig verhaal, uitgesplitst naar drie versies; Verkiezingsprogramma CDA ,  een Publieksversie Verkiezingsprogramma CDA en CDA verkiezingsprogramma platte tekst
Het CDA vindt het belangrijk dat de inwoners zich kunnen vinden in het programma en heeft daarom hiervoor gekozen”, aldus Hendricx “ het programma spreekt duidelijk taal en staat herkenbaar dicht bij de inwoners. Met dit programma en een sterk team met veel kwaliteit, ervaring en inzet gaat het CDA de nieuwe raadsperiode in ”

‘Samen leven als meerwaarde’ is het thema dat is meegegeven aan het programma en een belangrijk thema waarmee het CDA zich weet te onderscheiden. Alphen aan den Rijn is voor het CDA een fijne, groene woongemeente in de Randstad, met een eigen karakter dankzij de inbreng van meerdere kernen, elk met hun eigen identiteit. Een gemeente met meerwaarde. Deze meerwaarde willen we samen met de inwoners verder vorm geven, behouden en vergroten. Met oog voor elkaar en elkaars waarde(n).
Dit alles staat verwoord in zes onderdelen: Meerwaarde leveren voor een sterke samenleving, meerwaarde betekenen voor mens, familie en zorg, meerwaarde bieden door zorg voor elkaar, meerwaarde realiseren door een bloeiende economie, meerwaarde geven voor een aantrekkelijke woon-werk en  leefomgeving en meerwaarde bereiken voor de bereikbaarheid en verkeersveiligheid. Niet alleen met woorden, maar aangevuld met hetgeen het CDA hiervoor concreet gaat doen.

“We hebben een krachtige kandidatenlijst en nu ook een stevig verkiezingsprogramma waarmee we de campagne met volle kracht ingaan”, aldus CDA voorzitter Ronald Hendricx afgelopen woensdag tijdens de nieuwjaarsreceptie van het CDA.  Hendricx overhandigde het programma vol trots aan lijstrekker Marjon Verkleij, campagneleider Helma van der Louw en kandidaat wethouder Kees van Velzen. Hiermee gaf hij het startschot voor de verkiezingscampagne in op maat naar de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart a.s.

‘Samen leven als meerwaarde’, kies daarom op 21 maart CDA Alphen aan den Rijn

Voor nadere informatie: