CDA verkiezingsprogramma staat in de steigers

D17B732F-274F-414B-9E46-E0BE2227E2B6.JPG

Help mee afbouwen!
Denk en praat mee, want op dinsdagavond 26 september organiseert het CDA Alphen aan den Rijn de CDA100. In Wijkcentrum De Oude Wereld in Kerk en Zanen kunnen 100 Alphenaren dan meepraten over het nieuwe CDA verkiezingsprogramma. De aanwezigen kunnen deze avond kiezen voor thema’s als wonen, leefomgeving, sociaal beleid, klimaat en energie, duurzaamheid. Elk thema wordt kort ingeleid. De avond staat onder leiding van Marly de Blaeij. Iedereen is van harte welkom. Aanvang 19.30 uur

2 thoughts on “CDA verkiezingsprogramma staat in de steigers

1. Sinds dit voorjaar heeft de Gemeente Alphen aan den Rijn een Erfgoedcommissie waarvan ik voorzitter ben.
    Ik ben erg nieuwsgierig naar de aandacht die erfgoed krijgt in het verkiezingsprogramma van het CDA in Alphen aan den Rijn voor de Gemeenteraad verkiezingen maart 2018.
    Kunt u mij die informatie geven ?
    Groet

Nico Moen

2. Beste meneer Moen
    Dank voor uw reactie, maar excuses voor onze wat late reactie. Op dit moment wordt ons programma geschreven en het zal de komende maand in onze ledenvergadering worden besproken.
    Hierna wordt het zsm gepubliceerd.

Reacties zijn gesloten.