Op naar 15 maart met kandidaat Tweede Kamer; René Vrugt

tour rene

De laatste weken en dagen is de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart flink losgebarsten. Als kandidaat op plek 41 draai ik daar volop in mee. Met ondersteuning van ons permanente campagneteam plus Roeli Hoving gebeurt er veel.Zo was ik op debatavonden in Moordrecht (lokale ondernemer), Rotterdam (jonge havenondernemers) en ons eigen Alphen aan den Rijn (FNV debatavond).

Zo sprak ik op ledenvergaderingen van het CDA Waddinxveen en het CDA Kaag en Braassem. Verder bezochten we met zo’n 40 CDA-ers op zaterdag 25 februari 7 plaatsen in Zuid-Holland, waaronder ons eigen Alphen aan den Rijn. Marjon Verkleij had bloemen geregeld. We hebben narcissen uitgedeeld aan het winkelend publiek en bossen tulpen overhandigd aan de ondernemers aan de vernieuwde Lage Zijde. Om ze te complimenteren met hun nieuwe zaak. Dat werd zeer gewaardeerd. Sowieso waren de reacties op de groene golf CDA-ers in het centrum overwegend heel positief.
Terwijl ik dit type, heb ik net een compliment gebracht aan de ambulancepost in Alphen aan den Rijn. Samen met Mark Vermeulen en Roeli Hoving hebben we een taart en bos bloemen gebracht en daarmee onze waardering uitgesproken voor het belangrijke werk dat de medewerkers van die post doen. Ons bezoek en het gesprek dat we hebben gehad, werd zeer op prijs gesteld.

Zaterdag 4 maart ben ik om 16 uur te gast in de Alphense talkshow. En op 7 maart a.s. kom ik graag in de Ledenvergadering van het CDA Alphen aan den Rijn vertellen waar ik voor sta en wat je zoal in deze weken meemaakt. Zaterdag 11 maart a.s. wordt de grande finale van onze campagne in Alphen aan den Rijn als we met een zo groot mogelijke groep CDA-ers het stadshart ingaan om iedereen te vertellen hoe belangrijk het is om te gaan stemmen, en dan natuurlijk op lijst 5 (en als het ff kan op een Alphenaar, op plek 41.
Voorts wijs ik u ook nog even op mijn website www.cda.nl/vrugt en op mijn facebookpagina @renevrugtindetweedekamer.nl Daar vindt u alle actuele informatie over de campagne.

Graag ontmoet ik u op weg naar een goed resultaat op 15 maart a.s.
René Vrugt
email: rene.vrugt@rws.nl